Vsi v svojem delu želimo videti višji namen. Še bolje pa je, če znamo zaposlenim, strankam in deležnikom vrednost njihovega in našega dela tudi pokazati. Tokrat bomo govorili o perečih vprašanjih merjenja in dokazovanja doprinosa "mehkih veščin", ki so tesno povezane tudi z vodenjem, razvojem ljudi, nenazadnje pa tudi s prodajo in trženjem.

Poleg "skrivnosti" dokazovanja vrednosti mehkih veščin bomo na strokovnem predavanju za vašo interno uporabo podelili tudi nekaj koristnih pripomočkov za zasnovo in merjenje učinkov "mehkih" projektov za pomoč pri zagotavljanju enako kredibilnih rezultatov, kot jih znate izračunati tudi na drugih področjih v vaši organizaciji.

PROGRAM

Na interaktivnem srečanju smo govorili predvsem o:

  • rastoči potrebi po zagotavljanju poslovne vrednosti naših projektov in razvoja ljudi v organizaciji,
  • globalno prepoznanem in uporabljanem procesu za snovanje, spremljanje in poročanje rezultatov, ki se uporablja v praksi,
  • vprašanjih snovanja in kredibilnega spremljanja učinkov "mehkih projektov" (npr. naši kadrovski programi, programi razvoja vodij, izboljšanje učinkovitosti coachinga, mentoriranja, onboardinga, projektov razvoja in inovacij, trženja, treningov prodaje, ...) in kako jih uskladiti s širšimi cilji organizacije,
  • prepoznavanju petih ravni izidov vsakega programa in dokazovanju njegove vrednosti, po potrebi vse do ravni izračuna donosnosti naložbe (ROI).

Vsi v svojem delu želimo videti višji namen. Še bolje pa je, če znamo zaposlenim, strankam in deležnikom vrednost njihovega in našega dela tudi pokazati. Tokrat bomo govorili o perečih vprašanjih merjenja in dokazovanja doprinosa "mehkih veščin", ki so tesno povezane tudi z vodenjem, razvojem ljudi, nenazadnje pa tudi s prodajo in trženjem. Poleg "skrivnosti" dokazovanja vrednosti mehkih veščin bomo na strokovnem predavanju za vašo interno uporabo podelili tudi nekaj koristnih pripomočkov za zasnovo in merjenje učinkov "mehkih" projektov za pomoč pri zagotavljanju enako kredibilnih rezultatov, kot jih znate izračunati tudi na drugih področjih v vaši organizaciji. PROGRAM Na interaktivnem srečanju bomo govorili predvsem o: rastoči potrebi po zagotavljanju poslovne vrednosti naših projektov in razvoja ljudi v organizaciji, globalno prepoznanem in uporabljanem procesu za snovanje, spremljanje in poročanje rezultatov, ki se uporablja v praksi, vprašanjih snovanja in kredibilnega spremljanja učinkov "mehkih projektov" (npr. naši kadrovski programi, programi razvoja vodij, izboljšanje učinkovitosti coachinga, mentoriranja, onboardinga, projektov razvoja in inovacij, trženja, treningov prodaje, ...) in kako jih uskladiti s širšimi cilji organizacije, prepoznavanju petih ravni izidov vsakega programa in dokazovanju njegove vrednosti, po potrebi vse do ravni izračuna donosnosti naložbe (ROI). PREDAVATELJ Matic Kadliček je univerzitetni diplomirani psiholog, direktor podjetja Video center d.o.o. in kadrovski psiholog v podjetju Trgotur, d.o.o. Osredotočen je na področje razvoja ljudi v organizacijah. Vodstvom svetuje, izobražuje ter izdeluje in vpeljuje orodja za uspešno vodenje in razvoj zaposlenih na področju "mehkih veščin", psihološkega ocenjevanja, coachinga, načrtovanja nasledstev, napredovanj in premestitev, diagnostike delovnih okolij (delovno zadovoljstvo, zavzetost, klima, kultura, energija, pripadnost in vrednote), mentoriranja ter "on-boardinga" in merjenja učinkov izobraževalnih in drugih projektov po ROI Metodologiji®. Je med prvimi nosilci certifikata EuroPSY za organizacijsko psihologijo v Sloveniji, ki ga izdaja Evropsko združenje psiholoških društev (EFPA).

PREDAVATELJ

Matic Kadliček je univerzitetni diplomirani psiholog, direktor podjetja Video center d.o.o. in kadrovski psiholog v podjetju Trgotur, d.o.o. Osredotočen je na področje razvoja ljudi v organizacijah. Vodstvom svetuje, izobražuje ter izdeluje in vpeljuje orodja za uspešno vodenje in razvoj zaposlenih na področju "mehkih veščin", psihološkega ocenjevanja, coachinga, načrtovanja nasledstev, napredovanj in premestitev, diagnostike delovnih okolij (delovno zadovoljstvo, zavzetost, klima, kultura, energija, pripadnost in vrednote), mentoriranja ter "on-boardinga" in merjenja učinkov izobraževalnih in drugih projektov po ROI Metodologiji®. Je med prvimi nosilci certifikata EuroPSY za organizacijsko psihologijo v Sloveniji, ki ga izdaja Evropsko združenje psiholoških društev (EFPA).